9/22/2010

thx my SP C.

Uniform Wares 200 Series

第一眼望埋去以為係CK的手錶,睇清楚先知唔係,在下十分喜歡CK手錶的簡約設計,不過唔係太喜歡CK這個牌子la(識我的人都知在下好仆街,點會戴隻CK係手ne><"),我情願要一隻冇任何logo都唔要一隻有logo的。呢隻真係唔錯ge選擇,而且好低買,3000蚊有找。

Thierry Mugler

身邊的友以及同學仔一定覺得在下是個自戀怪,如果唔係點會接二連三地收到鏡,好可怕啊!
好la,我認我有點自戀,但係自戀不等於會靚到照爆鏡的,怎麼他們會認為我需要咁多塊隨身鏡,每隔一排就會收到一塊,我要咁多黎襯衫咩!?哈哈...不過還是要感謝同學仔T送我一塊咁靚的鏡啦。

Begbie

每日一堆皮褸。

Nike Air PR1

今日中秋節,岩岩同家人飲左4個鐘的茶,唔知大家計劃好今晚去邊度玩未呢?我已經約左朋友仔陪我係屋企睇DVD了,因為我們都係單身冇街去,又唔想出去飲酒,同人迫><"

Converse Fur Boots

9月7日那天寫過↑呢兩對毛毛Converse應該可以入選史上百大最核特鞋款之一,以黑色的最醜,著左會似猩猩。
↓岩岩睇9月號的Jille的時候見到有介紹此對核突鞋,原來那條毛可以除得出黎,冇左條毛的樣子就好似一對短身雨鞋咁, 不過係布ga wo!一樣都係咁醜樣,唔係...係更加醜樣,囧

L’Eclaireur x Gilles Ouaki x Leica X1

這個限量30部的相機,10月14日開賣,好有型啊!
每日一牛仔。
唉...要訓了,命苦的我明天要早起跟家人飲茶,明明係難得的假期><"