11/17/2010

Goyard

舒琪用得好有型!
星期一已到手的外套,一直都太熱,搵唔到機會穿,另一原因係,上身後感覺有點太長,好似有D怪,諗唔到點襯,所以話上網買野風險都幾大!

Filson x Red Wing Capsule Collection Holiday 2010

每年都要買一對的鞋款。

S/S 2011 PRPS

每日一迷彩。

Givenchy Trench Coat

再美都沒矮個子的份,就算得返一件36號都要死心。

S/S 2011 Nude

實在喜歡髒髒舊舊的感覺。

October’s Very Own x Canada Goose Chilliwack

Goyard

請勿視NIGO,亮點係佢身後個六個Goyard箱。

F/W 2010 Opening Ceremony x Disney “TRON: Legacy” Collection

這種moto & racer jackets家裡有好幾件,不過色彩鮮明的倒沒有,因為實在怕這種飽和度如此高的色彩,穿起來會像小丑。

S/S 2011 Chanel

shocking pink也太好看了吧,難怪吾友A小姐要不停買Chanel la!

F/W 2010 Philip Sparks

軍裝風從來都沒有離開過。

House Of Billiam x Harvest Varsity Jacket

棒球褸情意結...

Chanel

上個星期在微blog上看到有人介紹呢set Chanel,馬上被燒到,翌日就同SP C去睇,當ba指住介紹個set野的時候,掂都未掂過,目測已經見到毛質極差,不過價錢倒很吸引,一千蚊都唔使。
涼涼地,來個火紅。

(I)D

上網買野真的很邪惡,岩岩又唔小心睇中呢條↑harnesses(日日都睇中野,想點!?),用黎襯Dr.Martens的確很好看,不過要575usd lo!!!!!好貴啊!!!!
再逛多一會發現有更便宜一點的↓classic款,感覺就是簡單一點,不過只需75usd。
完全決定唔到買邊條lo,都係考慮多幾日先算...

Hermes