10/15/2010

Taylor Momsen

唔知點解,我覺得佢有小小風塵味。

Yves Saint Laurent "Chyc" bag

對於毛毛類物品真的沒什麼興趣。

Today's outfit

↑今日又係著買左好耐又唔記得著的衣。
↓每個星期五都跟我的SP C一起食午飯。今日餐飯由於沒有set的關係,所以加多百多元就可以去米芝蓮三星級的地方食了,十級貴。SP C不如我地下次去食好野la...kaka

Oyster Magazine

F/W 2010 visvim

↑第一眼近睇呢對鞋就立即愛上,鞋面上的流蘇一百級有形!!
↑睇曬成對,個鞋頭即刻扣掉一百分,再睇埋鞋底再扣一百五十分,得分為-二百五十分><"
雖然在下十分愛反差感很強的東西,不過今次真係接受唔到lo(!)囧

S/S 2011 Ermanno Scervino

整個系列,只有呢套最岩口味,原來短褲襯呢D短boot可以咁好睇!

S/S 2011 Domingo Rodriguez

因咩S/S系列會有皮褸ge出現ga!?想熱死人咩!?不過好鐘意↑上面件皮褸條領。

October’s Vogue Italia beauty

是機械人嗎!?如果係office入面有個咁ge人同你一齊做野應該會好好玩。
都係同一條問題la,使唔使著襪!?
不過聽講此類透明膠鞋唔著襪的話,著一陣對鞋就會有霧氣...

Paul Smith Jeans 1st Edition Chronograph

不愛戴錶,但愛睇錶。

size? x Trainerspotter x PUMA 10th Anniversary Sky II High

上一對PUMA是8年前買的,係時候要買一對新的。最近很愛買鞋,但著黎著去都係個兩對,買咁多黎做咩!?我都唔知,很多時候,只係任性的想擁有。
今日跟友提起那個買不到的PRADA迷彩背包,對話如下,
我:呀...我買唔到0個個袋!!
友:你買左返黎都唔會用ga la...
我:係r,就算唔用都要有,用唔用係一回事,買唔買到又係另一回事!
友:...(無言,我諗佢應該係心入面講粗口罵我)

Marcel Wanders x MAC

個盒好有形啊!!不過唔知實物會唔會好膠!?係人都知此類產品係出黎呃錢,不過我地又好心甘情願比人呃><"
11月24日就知了。

A/W 2010 COMMONS&SENSE ISSUE #9

Clarks

早兩日在計劃今個星期六要去買一對卡奇色的,原來出左豹紋,梗係要買佢la!!!!

Today's outfit

由0900忙到零晨><"中間小休一下,去了按腳。
外套係M的,後悔冇買。