11/07/2010

大愛白T+牛仔褲。

Zara November Lookbook

澳門間Zara d貨舊到死,好彩星期二陪爸爸去hk開會,可以順便逛逛。

YUKETEN

一直都覺得這種鞋型十分娘,就算加左3粒Studded都冇補於是。

無題之一百三十五

世事都是這樣的
越在意越不得要領
聽日可以落雨嗎?我想穿新衣啊!!!
今日睡太多,訓唔著,所以就諗下聽日著咩-_-"囧

rehacer x Dr. Martens

早兩日話去買鞋,就係去買Dr. Martens,想買個對同↑上面個對隻色係一樣而且又係8 hole ,不過冇左個D石,而且係洗水皮,看起來舊舊的,不過到而家仲未返到我個碼><"

F/W 2010 Ruan LaRose

全是些充滿喜感的衣,很喜歡。

又買

週六的街上人多車多,通常都留係屋企好好休息,一未就來個短旅行。
中午醒來,食過午飯又倒頭睡去,岩岩先起身,邊食外賣,邊上網逛逛,又好唔小心買左兩件McQueen的T,剛好有我的size。我知天寒地凍,真係唔應該買短袖T,不過我係用黎襯之前買的那件Moncler羽絨的(真係有一個好合理的解釋,冇亂買!)。
↑之後又見到一對超級好看的Ann Demeulemeester,不過係男裝,而且得返41同42號,完全唔岩著就放棄了。岩岩諗下,去年都買左一對差唔多樣的,好彩冇我碼,如果唔係就double左la!
↓又死心不熄想要買鞋,見連續落左幾日雨,好想要一對rainboots,於是又見到一對係專門店未見過的Givenchy,當我滿心歡喜諗住按36號的同時,就彈出sold out的字樣,既然很喜歡就買大一個碼,即係37號,唉...同樣彈出sold out的字樣,原來得返一對35號,當時真的一百級灰><"
漆皮Dr.Martens好好看。
每日一豹紋。
每日一皮褸。

H&M x LANVIN

不愛H&M x LANVIN的原因係這些衣係做給巨星穿的,雖然很美,但不是平凡人會穿的。