11/01/2010

HUGE x Beauty & Youth “East Side Homeboy” Magazine

F/W 2010 Supreme Lookbook

雖然Supreme係街牌,不過跟hi-end fashion流行的點還是很相似,如那些牛仔恤衫。講開牛仔恤衫,我發現真係一件很實用的單品,襯什麼都好看,係我最近常用的單品。

Ranjana Khan Chain Collar Necklace

這條 necklace要過萬元,很嚇人的價錢。

F/W 2010 Gucci

胡兵穿得比model還要好看。

Chanel

由聽日開始放兩日的假期,所以放學後就跟同學仔S去了逛街。後來S睇中了一個seasonal色的2.55,原來seasonal色係比黑色的要平幾千蚊的。

NARS 2010 Holiday Set

唔知係唔係今年經濟很好,所以每個品牌都在出holiday set,出完又出,基本上每隔幾日就有新的holiday set推出,好在大部份的set都唔岩我用,po這個的原因係要燒我的SP C,haha...在下真係一名惡魔><"