4/01/2011

Celine


Pikante Underwear

每日一迷彩。
每日一bow tie。

Bally Rosella Bag

原來仲附一個小零錢包,咁樣會唔會覺得比較抵買!?

S/S 2011 XAMPAGNE

條褲成塊窗廉咁。

individual sentiments

原來這些衣每件都只限量兩至三件(!)。

Marc by Marc Jacobs

早幾日陪大肚朋友仔A小姐買衫換季的時候,那位小姐睇中這條裙子,但係因為快要當媽媽,話開支大,所以唔捨得買(但那位小姐明明買野是不看價錢的人啊!只能說母愛真的好偉大!),結果岩岩係net a porter買左比那位媽媽,就當是賀她要當媽媽的禮物吧!

Louis Vuitton Acapulco Monogram Stars Sneaker

唔知點解第一眼以為係Givenchy家的,我都唔知點解,可能最近太累,個腦有問題。

Thom Browne iPad Case

又一個貴過部iPad的case,最近身邊的朋友仔都在步入人生的另一個階段,佢地講d話題我一句都搭不上咀,看來我就黎要同二千後的人當朋友仔了,因為當我講,我用三萬幾蚊買左個袋的同時,佢地講緊點存錢養小朋友。嗯...這種妹仔大過主人婆的東東,應該只有在下這種沒負擔的人才會買的吧!?
帥。

F/W 2011 carhartt x Adam Kimmel

最近在我身邊發生的喜事真係一件接一件啊,先有小時候的酒腳終於修心養性年尾結婚,又再黎就係我的好友A小姐有小寶寶,再接住的是另一好友下年要出嫁,唉...所以在下就快又要當叔叔了,wo...其實佢地叫我做哥哥都ok ga,千祈唔好叫我做叔叔,因為我仲好後生(!),為左要扮後生,所以而家好抗拒買太過花的衣,最近都在買極度簡單淨色的衣,因為想扮後生(!),唉...仲未出黎做野,就係咁比人叫叔叔,真係會好灰。

Kazuki Guzmán

岩岩我的大肚朋友仔A小姐打比我同我講,佢係機鋪打機個陣比個十幾歲的男生問攞電話,haha...然後我的友問那個男生,你係唔係盲左r?我大肚婆黎ga wo!

成宮寬貴

軍褸。 今日真係好熱啊,明明琴晚仲開緊暖風機,但係而家我已經開緊冷氣(!)。
這雙真的好美,連我的大肚婆朋友仔都忍唔住買左。

S/S 2011 Head Porter Plus

這個星期真的好忙好忙啊,其實沒有真的好忙,只係平時hea慣,多小小野做就唔慣><"

visvim

RAF SIMONS

好熟面口wo!Givenchy好似都出過類似的。