10/19/2010

Givenchy Studded Nylon Satchel

呢個size好好看,不過有d野過左就冇。

S/S 2011 Prada

大熱!!!

Snap

襯呢幾日仲咁熱,快D著多兩次背心,下個星期就著唔到la!
9月中的時候就睇中左呢件皮褸,於是就上網搵,結果都sold out了。
每日一迷彩。

Snap

呢對鞋底有點太厚了,不好走。

S/S 2011 KOMAKINO

一個collection入面有超過一半都很對口味哦!睇下開頭個幾件白色恤衫背心,我都有類似的,而且佢可以做出很多的變化,很值得參考參考。成個collection都係以黑色為主,再加入一點軍綠,卡奇色,同埋係detail位加小小紅色,真的很讚!全都是我愛穿的顏色,真係好想將成個collection都帶返屋企啊!而最重要ge係,呢d衫真係會著出街,低調得黎又唔會悶。

Goyard

上個星期五收到今年的第一份生日禮物就係一個白色的Saint Louis bag,開心死,本黎諗住下個月生日先開黎用,不過琴日終於忍唔住已經開左黎用la!!!!!不過我唔會講多謝ga wo,打我r...haha

A.B.Art Special OA All Black Watch

唔戴錶,但係愛睇錶。

Ben Lamberty/

一齊毛起來吧!

Snap

係我最愛的男blogger啊,很有型!!
毛毛detail的短褲好可愛。

ACNE Grey Fur Switzerland Pouch

雖然不太愛毛毛的東西,不過呢個d毛看起來又細又滑,見到會忍唔住摸下。可惜這種淺色的毛比我用一日應該會變黑色吧。

POPEYE Magazine

again,皮袖外套,厚低皮鞋係今冬的must have item啊!

J Brand x Christopher Kane

每日一迷彩。
唔係咁鐘意咁淺色的迷彩。

London Undercover x ACL & Co.

去年我的SP C送左一條很大條的黑色scarf比我,大得可以當外套穿,真的超實用,後黎那位人兄見我用得咁開心,自己又多買一條。如果今年再遇到,一定會買多兩條備用。呢條scarf好似都唔錯,而且可以雙面用,如果闊返d就更好la,不過價錢有點貴,要近二千蚊。

Bijules

雖然很小戴accessories,不過我覺得一未就唔好戴,一戴就要戴d夠爆ge。

Christian Louboutin

+
=
上季Christian Louboutin分別出左一對stud同埋一對豹紋的sneakers,今次將兩個元素combine埋一齊,有沒有更愛!?
豹紋鞋。
每日一豹紋。