2/26/2010

新玩具

之前叫C小姐的朋友仔幫我買的3個東東收到了,點解要叫人買呢,係因為有7.5折,明顯地我係一個貪小便宜的窮學生(!)。跟前度分手後就一直換香水了,前前後後換了4枝,都找不到自己真正喜愛的味。這枝Dior Homme Sport係第4枝,之前一直係YSL跟Dior的選,最後還是選了這枝,因為感覺young d,用了兩天,味很好,但last得不耐,但他的噴頭很好用。如果再買第二枝的話,就証明我很愛他。我用香水都用得超快的,3-4個用就能夠幹掉一枝100ml的。因為夜晚沖完涼會用,又愛噴一點係唐老鴨身上,所以用得超快。
第二樣就係Armani的眼部遮瑕液,我買的係3.5號色。話說有天跟C小姐逛DFS的時候遇到初中的老同學,她推介給我的,試用後感覺很不錯,上綱睇評論都大多好評。反正YSL的明彩筆用到悶了(用了有5,6枝吧),而且遮瑕度比YSL的更強,對於成日唔訓覺的我黎講會更岩用,因為我的黑眼圈超深的。前些天跟M小姐逛街,不小心燒到她,她也敗了一枝3號色。
又點會得兩樣咁小ne?因為C小姐的朋友仔快要離職,所以就追加一瓶shu uemura的粉底霜,加加埋埋家中而家有3瓶了,因為今天A小姐又比左一瓶我,超開心的,我買的係554號色,有小小偏紅。連續用了一年多了,燒到不小的朋友仔,真的超愛用,所以多團一點都冇所謂。
真的要謝謝C小姐的朋友仔,經常幫我買化妝品,因為她,真的敗了好多啊!希望她下個月去上海進修一路順風。