10/26/2010

S/S 2011 Givenchy

↑一直在暗戀他...
條頸鏈好很靚r!!!!!!!

The United Bamboo

今日終於感到冬天快到了,所以快點幫貓仔買新衫la!不過係我認識的貓仔當中,所有貓都好似不愛穿衣的,而且佢地身上都有厚厚的毛,好像已經很保暖了,根本唔使著衫,幫貓穿衣服,好似都只係滿足主人自己(!)。不過件褸真係很可愛。

Palmer & Sons

最近對於四四方方的包很感興趣,月頭買的↓相機袋都係因為佢ge外型而買,當然無咩點用la,囧。

IKEA

中午的時候不小心倒瀉龍蝦湯係張陪左我6年ge↑地毯度,結果把心一橫拋左佢(!)。
↓之前就係ikea度睇中呢張黑色的,因為廿幾歲人仲用張跳飛機地毯,好似有點低能,早就想換一塊新的,但又苦冇借口。
↓因為而家冇用地毯,房間看來比較大,所以又想換張比較小的,↑上面個張同我原來用開的size差不多,搞到在下都唔知買邊張好。

Valentino Crystal Bird Clutch

條legging好有冬天feel。今日終於比較涼了,終於可以開新衫囉!!