11/14/2010

PHENOMENON

上個星期在微blog上見到有人介紹這條↑白色的長冷褲,讓在下一直諗諗不忘。
剛剛幫A的男友上網找一件衫的時候唔小心被在下發現原來有短褲版的,按按計數機才兩千多,立即打比身在日本的C先生幫忙買(!),我真的好愛麻煩人lo!雖然白色比較好看,但最後都係選了黑色,因為在下係一名骯髒鬼,愛到處亂坐,唔想條褲剩係著一次。
↓另有難度較高的闊版本。

F/W 2010 Phenomenon x Regal Wingtip Shoes

這對跟我想買個對Underground有點似樣,不過這對貴4倍啊!

Liar Game--The F

岩岩偷懶看完電影版的Liar Game(明明仲有一堆project等緊我),感覺沒一二季的好看,可能故事的結構同之前的都差不多,即都係螳螂捕蟬,黃雀在後咁上下,結尾也過於溫情,不夠黑暗,而那個最終的結尾更係一估就估到的全無新意。

Vintage Hermes

這個Ostrich Mini Kelly也太美了(對唔住,我的辭彙量真的小得可憐,只會話佢好靚,之後就沒了,我都想寫長一點,不過真係唔知用咩形容詞)!

Underground

決定好下一對買的鞋就係呢對黑白underground,唉...上兩個月訂那對仲未到手就諗定下一對買咩(!),真係天地不容。
岩岩上網睇過兩對都冇3號,所以只好又要去那家店訂(那家店真的好麻煩!!!!訂超耐都未返到,而且他們的員工態度都很差,得個老闆係叫做似返個人!),其實大家有冇發現到呢兩對係唔同ga ne?↑上面那對係非鋼頭,而↓下面個對係鋼頭版本,即係鞋形有點唔一樣,所以決定唔到買邊對好...
每日一皮褸。
這個透明的東東係套係鞋跟上,佢就可以防止鞋跟被人行道上的裂痕、樓梯或者自動扶梯擦傷(!)。只可以講,呢個世界真係咩都有-_-",不過那個透明的東東好像會好礙眼。
每日一豹紋。