11/11/2008

崔元記咖啡室,路環半日遊,Kiehl's

今日返學的時間好古怪,12點返第一堂,然後到下午6點先上第二堂,中間空出4個鐘。於是就約今天放假的Guz食野去,我地選左去左幾次都食唔到ge崔元記。因為佢關門時間好早,大約3點幾就冇野食,所以次次都食唔到,有一次4點到去,佢只賣剩一碗通心粉(!)聽聞個度d蕃茄通粉好好食,很多港人都專程去食,今次我地終於食到la!

↓崔元記的外貌,環境優美,給人舒適的感覺,地點又十分易找,但經常拉埋個鐡閘,根本就唔知佢係一間食店。係路環市區的圓形地那裡。店中只有一對夫婦,感覺有點像錦榮,係家庭式經營。鐘意做你生意就做個隻,好鬼串。而店中係冇餐牌,通常做熟客。

因聽聞那裡的通粉好好食,我跟Guz都各自點了豬扒餐肉通同埋雞扒雞亦通。

↓呢個係我點ge豬扒餐肉通,豬扒味道好好食,但肉質有點硬,湯底的材料很豐富,包括牛尾,蕃茄,薯仔,胡蘿蔔,但就係加太多水,味不夠濃。總體都不錯。

↓Guz點的係雞扒雞亦通,湯底跟我的都一樣,但係佢個雞扒比我的豬扒好味,雞亦係咖哩雞亦,Guz話ok好食。埋單連兩杯凍檸樂70蚊,總括黎講都唔錯,只係冇想像中的好食。

○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●

食完野後時間尚早,見天氣好好就四圍行下,影下相。


↓我其中的一間dream house,我常跟友說,如果我要買一間房子,我的首選一定係路環,我愛清靜的居住環境。

↓很喜歡Guz今天的一身做型,其實平時就好喜歡吾友的casual打扮,由於吾友又高又廋,係正宗的model身形,基本上穿什麼都好看。只係隨便穿就很有型。我很喜歡女生作casual的打扮,我不太喜歡女生終日打扮得太過花枝招展。吾友的個性很好,有點像男生,很隨和,有正當職業,不愛名衣,只會閒時買名錶(!)愛車,未有男朋友,而且係處女(!)大家見唔見到Guz笑容十分燦爛ne?因為佢睇緊貨車司機係度窣軚(!)吾友好喜歡會窣軚的男生,如果睇緊呢個blog ge男生係會窣軚,單身,又對吾友有興趣的話,請跟我聯繫。○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
狂完路環後,仲有好多時間先要返學,所以就去狂DFS,今天又係Kiehl's度敗左兩個東東,↓右邊的係藍色收斂水,之前都有買過,後黎比左羅生,因為而家用緊clinique的爽膚水不好用,於是就再買呢個藍色收斂水,果然我的外號”魔鬼tou”名不虛傳,吾友Guz又跟住我敗了一個。介紹一下這個藍色收斂水,係1964年開始就賣ge星級產品,之前我ge shopping partner C小姐強力推介下買左第一枝,真係好好用,十分控油,而且可以係暗瘡位上外敷5分鐘,有急救作用,適合油性致極油的皮膚用。而且有效收斂毛細孔。但係用完呢個後,就唔可以用含有油份ge面霜,因為會推出好多粒粒出黎。↓而左邊的係無油清爽保濕霜,質地很清爽,而且含PCA成份,跟我之前所用ge nu skin個枝NAPCA一樣,保濕力很強,又溫和。 合計300蚊有找,價位適合我呢D貧苦學生用(!)