12/03/2010

這個post係要remind大家無論什麼年齡都要好好把自己打扮得有有形形,任何時候都不要放棄自己。

Ozon

來點有趣的就去睡,嚴重唔夠訓。

Holiday 2010 Silas

雖然生日過完,project都忙完三分二,不過下個星期仲有一堆生日飯要食,而且仲有一大份project等著我,不過這裡應該可以繼續正常update(即每日五篇以上)。在這裡要再謝謝幫忙做project的同學仔,沒有你們,我諗而家仲係度做緊,仲有要謝謝知我單身沒人陪我過生日的你們(扮唔記得我的生日,害我心都涼了一陣子,haha...仲有超合心的禮物),愛死你地,這個星期過得比從前的生日還要開心感動,謝謝!

FNG x Fracap M120 Boots

自五月的時候買過一對hiking boots之外,都沒有買過同類形的鞋子了,因為大部份都只有男裝的size,但係男裝係冇36號ga lo,妖!

Holiday 2010 Nixon 42-20 Chrono

雖然最近很流行全黑的手錶,不過這隻銀白色的都不錯看。

Ruby x TRON Helmet

看到這個漂亮的頭盔,先記得年中的時候講過要去考電單車牌,呢幾個月都太忙,完全唔記得左。