6/07/2010

有牙力的人。

無題之七十六

不要說再見 因為我們不會再見

TOPMAN AAA 2010 MEN’S COLLECTION CAMPAIGN

Lo Bosworth

咁大個Chanel膠袋,唔知佢買左咩呢(我真係好8 lo!)!?

Dr MartenPascal Boot “Croc-Embossed”

係唔係所有classic的款式都愛出鱷魚皮的版本呢!?先前有Balenciaga的機車包出鱷魚皮版,要10幾萬(個價真係好顛),不過呢對Dr Marten只係鱷魚壓紋皮革而已,我想價錢會比較親民。

A Bathing Ape Puzzle Camo Skull Sta

我想要一對。

Jennifer Garner

牛仔恤衫+卡其色褲=暑假look

Audi A9 Concept

我想知點睇到出面lo?

Gucci iPad Cases

我覺得LV 0個個靚好多lo!

Atorrege AD+ Moist up UV cream

唔知咩原因在下用咩牌子ge防曬都會出現過敏,任何高中低價的防曬我都差唔多試用過,買左返黎唔岩用只好送人(我d錢就係咁用鬼曬><")真係超跪異。
岩岩同我的SP C去逛街,此位魔鬼從年頭就極力向我推介此品牌(其實去年尾我跟她講我想試呢個牌子先),而C跟我一樣同為過敏肌,見佢用左半年之久,就試試他們家的防曬,剛剛在手碗以及耳背試用後,都未有出現過敏,再用多兩日如果都冇出現過敏的話,就立即將此品牌的全數產品購入,以後再報告。
希望今次會搵到唔會令我過敏ge防曬la!!!

無題之七十五

剛剛在放空
腦中忽然閃出--點解我成日都遇到爛人?
回過神後
像瘋子般大笑
然後問自己 你唔係都好爛咩!?
對 其實我都係一名爛人