10/20/2010

Snap

簡潔有力,愈穿得簡單,愈難穿得好看。

Burberry Childrenswear Collection

雖然在下係哈比人身形,買男裝的確不易,不過那些專出鬼仔衣的牌子細碼都仲係穿得下,但係咁又唔代表選擇小wo,正因為有咁ge身形,選擇返而比較多,因為仲可以買女裝,再唔岩,童裝在下都穿得落,所以我的選擇仲係有很多。
買童裝仲有一個好處就係比大人的衣平,而且質地比較好。

L’Officiel Hommes

S/S 2011 DISCOVERED

呢兩日比較留意日本的品牌,睇多左之後,覺得日系的品牌比較適合在下。好似呢個系列,用左好多在下喜愛的元素,如黑色,藍色,卡奇色入面加一點點的紅色,波點,豹紋,格仔仲有我最愛穿的短褲,仲有一點係十分重要的,大部份的outfit都比較多layer,很岩在下咁單薄的身形穿。睇呢個collection,就好似食緊出奇蛋咁,一次過滿足3個願望!

S/S 2011 Olivier Borde

卡奇色+藍色很有度假的感覺。

Fendi Sunglasses

雖然冬天快到,不過還是有太陽啊,所以我們仲係要戴太陽眼鏡,而且冬天通常都穿深色的衣,一副clourful的太陽眼鏡都不錯啊!

Giuliano Fujiwara

可能岩岩睇完Rick Owens,所以真係講唔出d咩好話。

Transparent Mobile Phone by Tokujin Yoshioka

身邊該有8成的朋友仔都在用iPhone4,本來抱住人有我有的心態,都想要一部,後來見到真係太多人用,又自己部電話未壞,所以就不了了之。
↑呢部成身都透明好似幾好咁,不過買日本機,好似好麻煩,要解鎖(?)之類的,而且好似有d功能用唔到,send sms又唔方便,一諗到咁多缺點,只好放棄。我想呢部野最大的優點係佢ge外形。

F/W 2010 Rick Owens x Antonioli Sneaker

↑這對limited edition的版本看起來跟↓平時的沒太大分別,只係質地唔同左吧!?不過今次的limited edition只有40對,喜歡的可以去睇下→http://www.antonioli.eu/products/3934-rick-owens-shoes?gen=men,返正喜歡這種high top sneaker的人都知道很難找到岩款的,所以當買小個袋都要買吧!

Billionaire Boys Club Brown’s Jacket

既然講到今年會好凍,咁就要買一件厚身一點的西裝外套囉。

Swarovski crystal aviator glasses

很喜歡充滿玩味的accessories。

ROLEX Tiffany & Co

GMT-Master