12/28/2010

Haiden Nelson

放左個幾星期假,我的生活已完全日夜顛倒,仲有六日就考試,但係咩都未溫過,剩係日日行街買衫追劇,我都唔知自己想點(!),又個心又已經去左HK,期待買買買買,仲有31號的Ray-Ben,好想你。

Swagger

Flight Jacket係我愛的單品,但係唔知點解一上身就會老十年,所以睇下就算。

S/S 2011 Unused

每一套都想要,點算?

S 2011 BLACK Comme des Garcons

呢套係我的菜,要定了。

Masterpiece x Wild Things Luggage Collection

每日一迷彩。
前兩日係香港見到之前要生要死都好想要的那個迷彩Prada背包,見到實物後,一點都不再想要,有時候有些東西只會係特定的時間想要,過左,送比我都唔再想要。

Masks

再係咁生暗瘡落去,就黎要戴呢d面具先出得街ga la><"

Jil Sander Minimal Silk Neckties

覺得純黑太悶?來一點顏色的,又我真係唔明點解d tie可以千千聲咁貴。

Garni Riders Jacket

每日一皮褸。
最愛Riders Jacket。

Today's outfit

↑全部都係舊衫,天氣凍,重新組合過而已。
↑SP C的Chloe銀包,愈用愈有味道。
↑聖誕前買的褲子,終於改好了,聽日有新褲穿了。
↑跟SP C一人一件,之前朋友們送我一件短身的,實在太愛,再追加一件長版。
唔知有冇係度講過,我係一個唔怕撞衫ge人,因為每個人的氣質(?)唔同,就算著埋同一件衫,都會有唔一樣ge效果出黎。
↓其實情侶或朋友間相處得耐係會相互影響的,看一下,我跟SP C,用的東西愈來愈似,又那位小姐話這兩個護唇膏放在一起,好似pat pat(!)。

Louis Vuitton Monogram Vernis Leopard Collection

愈來愈愛LV家的小物,好可愛啊!