10/03/2010

UGG x Jimmy Choo

如果有經常上網買野的人,一定都會見到網上有一大堆山寨版。四千多同六百幾,你地會點擇!?
每日一豹紋。

SAMAL

hiking boot
個對白襪好MJ。
鮮黃的Balenciaga很好看。
話說琴日去左海港城個間新開的Balenciaga,好鬼細間,又冇咩野賣,去唔去都罷...

CDG x Dr. Martens

Hiroshi Fujiwara

Prada iPad Case

↑紅色那個很有型啊!

Head Porter Shearling iPod/iPhone Case

琴日本來想要買一個波波點的Head Porter iPod/iPhone Case,後來想想又好似冇咩用,就不了了之,好彩冇買ja,因為呢個好似比較可愛,如果唔係又後悔死了。
每日一迷彩。

Cambridge Satchel

琴日係lane crawford竟然唔記得我想買呢個><"
蝴蝶結鑽介很讚。

一堆跪異的事

↑明明得一部相機,唔知點解要買咁多個相機袋><"很跪異... ↑我的SP C明明只係想買一盒corrector,最終唔知點解會變成買曬一set化妝品,很跪異...

立立雜

↑today's outfit.↑好耐都冇試過自己比錢買票,原來都幾貴。
↑超愛我的SP C肩上的毛。