9/09/2010

The Cambridge Satchel

紅黑好得。

F 2010 Paul Smith Jeans

miu miu

波波,波波點。
請留意這位女仕對腳,有沒有覺得睇到之後有d唔舒服!?本黎呢對鞋的設計係令腳勃提高,形成超長腿的視覺效果,不過好似有點over,唔知佢著得會唔會好辛苦ne(女人為左靚,真係咩都做得出)?

F/W 2010 Moncler

大家覺唔覺得呢兩個↑Moncler同下面0個個↓Chanel Coco Cocoon好鬼似樣ne?不過Moncler係出開勁貴羽絨褸,所以出埋羽絨袋,真係一d都唔出奇。

Leica X1 Black Embossed Ostrich Limited Edition

對於3C產品零要求的我(有得用就得,就算影出黎D相有幾靚,性能有多好,我都唔會識用),剩係知呢部野好貴,要2,840 USD,不過吾友A小姐的男友好似話想買,不過只得80部,唔知佢有冇機會買到,如果佢買到,而我又有幸見到實物的話,一定會影佢放上黎。
其實我都有呢件冷衫,不過那個心心係紅色的。好些衣服買完返黎放左入衣櫃,就會唔記得著(因為我習慣很早開始買下一季的衣,買的時候仲熱到仆街,到左岩天氣著ge時候已經完全忘記自己有買過這些衣。),然後又話自己冇衫著,又去買新的...這樣做真的好浪費啊><"要改掉這個習慣,所以之前收拾衣櫃的時候,就預留了一個位置用黎放全新未穿過的衣,咁就唔會買左又唔記得著,又或者買重複的。

F/W 2010 Nixon

上季的全黑版本已經好喜歡,今次將秒針換成紅色更加吸引,所以話,買野唔使急,等耐D,又會有更加靚的版本出現,反正cash is king。