11/23/2010

Today's shopping list

一陣跟M去帶這個YSL返屋企,只怕一個唔小心,會帶埋呢個Givebchy pandora返屋企,祝我好運。

black denim

岩岩跟我的SP C小逛下的時候買了一條black denim,超開心的,因為在下超難買褲(因在下身形十分奇怪,很難有褲可以穿得好看的)。

LUI France

以後每晚都盡可能來個有趣的post,去準備明早的present了,有點小緊張。

S/S 2011 08sircus

對我來說有點太成熟,不過還係好愛那種很素的顏色,看起來很舒服。

Kate Moss

原來Kate Moss都會用布袋,真係估你唔到,仲有佢件皮褸好有型。

Paul Boche

大愛長髮的男生。

F/W 2010 visvim Patrician WT-Folk – F.I.L. Exclusive

每天都在介紹紳士鞋,看來可以開個每日一紳士。

Lacoste x Moet & Chandon “Champagne Series”

又一個Christmas的系列,証明今年經濟很好。
最近很愛all black。

Reebok

波波點。