8/27/2010

Chanel

看來我今天真的好喜歡鑽石介子啊!好了,今天不能再blogging了,因為仲有大堆正經事要忙呢。

F 2010 Dr. Martens

原來Dr. Martens都有出爬山鞋,看起來真的很不錯,早幾日唔係講過話要考慮買一對Dr. Martens的嗎,而家見到佢真係唔使考慮了,係買定了,過幾日就要去買回來,因為今個冬天男生一定要有一對爬山鞋(你唔係已經有一對la咩!?)。

CK

一直都沒有留意CK這個牌子,剩係有買開佢地ge內褲,不過沒有很好穿,而且質料每況愈下(你好似琴日先買左一條ja wo><"),這就是慣性消費了。
不過這隻錶真的很好看,看起來很貴的樣子,可惜我沒有帶錶的習慣。

Fred Perry

金賢重看起黎終於冇咁腫la,不過個樣睇起上黎都仲係有點不自然。
好久不見的波波點。

make up store

唉,我真係好井底之蛙啊><"原來呢個世界上有D咁靚ge面膜刷(指外形),我都唔知,因為在下非常愛用水洗式面膜,一個星期起碼用5次,所以一把好的面膜刷對我黎講真係好重要啊!

F/W 2010 Reebok New Classics Collection

Reebok最近的鞋愈黎愈順眼耶!不過好似唔係好襯我。

Hermes

有得睇,冇錢買,得個睇字><"

F/W 2010 Converse

一直都係Converse的粉絲,基本上不知道要穿什麼鞋的時候,穿Converse就對了,無論穿得比較正式或casual,穿Converse出錯的機會真的很小,而且惑覺比較young,我覺得這對用黎襯短褲一定會好好看的(所以你又想買囉!?不過屋企仲有一對Converse未開黎著><" )。

BEAMS x Dr. Martens

真的超耐都冇著過皮鞋了,除了返學(中學)的時候要穿,平時真的沒有機會穿,不過我想男生還係要有一對皮鞋以備不時之需吧。

LaPerla X Jean Paul Gaultier Lingerie

看到這些漂亮的內衣就諗到lady ga ga了。
小時候不大喜歡鑽石。但人大了,就覺得好美啊,是因為年紀真的大了,喜歡閃閃發亮的東西。