1/26/2011

Junya Watanabe x Porter Daypack

民族風係在下的死穴,見到就會想要買(!)。

Sisley Spring 2011

每日一bow tie,都係鐘意大個一點的,感覺比較可愛。

A Bathing Ape

對於布袋真的沒什麼好感,真係唔明點解會有人用幾百蚊買一個布袋。

A 2011 Monality

這個沒收尾的領帶很有趣啊!

Cool Cats “Leo” Scarf

每日一豹紋。
lace的bow tie感覺很浪漫啊!

Louis Vuitton

看起黎好似家中新年的裝飾。
每日一迷彩。
如果一時間唔習慣太花,用一件同色系的背心搭係出面,係一個不錯的選擇。

atmos x Reebok Insta Pump Fury ‘10th Anniversary’

之前adidas就有出過類似的玩意,如果比我真係會唔捨得畫落去啊,如果萬一畫錯左,對鞋未唔著得lo!?

A/W 2011 Soulland

其實一間十點我係要返學ga,不過我決定提早一日放假,haha...

n(n) by Number(N)ine x nano universe

洗水洗得好靚,要唔要買好r!?會唔會洗兩野又好似屋企個件咁ga!?會好肉痛ga wo。

F/W 2011 Walter Van Beirendonck

呢件Walter Van Beirendonck真係好襯佢。

S 2011 Nike Sportswear x fragment design All Court Canvas

嗯,在下絕對有能力將呢對白布鞋著到比地盤佬更地盤佬(即係我有一樣強項,就係將一D好有形ge野醜化(!)←這種能力是天生的,你地恨都恨唔到(!)。),其實有D地盤佬好有形。