9/05/2010

Sep shopping list

別看我一向愛亂來的個性,其實在下一直都有列shopping list的習慣,買身外物,尤奇高價的我都不會一看中就買(...有時心情不好的時候都仲係會亂買la,改不了的壞習慣><"),衣服隨外,基本上睇中,又合身的,我都會買,因為要知道我好難先買到合身的衣。其他的總會想一兩天,什至一頭半個月才下手,這樣買錯的機會會比較小,但有時候買回來還是會後悔la,不過機會比較小是真的。 嗯,今個月想要下手的將會係這個Balenciaga的weekender,買來陪我過冬。
一對bulgari的bulgari bulgari系列耳環,不過想要18K玫瑰金,中間係鑲珍珠母貝的,由於而家帶開的銀耳環過敏,又不夠錢買一粒一卡的鑽石耳環,只好買隻金的來帶住先><"最後係這個LV銀包,係每日廿蚊廿蚊地儲回來買的,過多兩天就儲夠三千蚊去買了。
因為屋企已有好幾個差不多全新無用的銀包,再買會落一千層地獄,所以就諗到儲錢買呢個方法。