3/27/2010

clutch

月頭的時候(是月頭嗎?忘了...)跟我的shopping partner C小姐逛街,她問我最近係唔係好hit clutch,我的回應係:下...唔係hit左好幾季了嗎!?(一向對要好的朋友想到什麼就說什麼的,完全係不會理會她的感受,反正C就是個很會包容的大好人),然後我地就係ZARA尋找clutch起來,後來我就想到某天渣車經過某店舖的時候就睇到↑上圖的那個Balenciaga。我們不是說好要找天一齊去睇的嗎?結果最近我心情低落,一點都不想逛街。而C小姐就工事繁忙,結果都沒有去到啊,我都好想去睇一下Balenciaga呢。呢個post係remind C小姐的。

pic from:http://stockholmstreetstyle.feber.se/art/176223/melanie_huynh/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Stockholmstreetstyle+%28StockholmStreetStyle%29