10/29/2008

CLINIQUE

最近愛上左用CLINIQUE的護膚品,第一次用CLINIQUE ge產品係紫色個枝眼部卸妝,一直用到今日。之後係all about eyes ge eye gel,再之後就係用呢set野la!完全取代左用左3年幾ge nu skin(因為用得太耐,而且成日加價,次次買親都加價,而家只係有用nu skin ge mask...)!吸引我用CLINIQUE ge原因係因為呢set野↓係DFS買,只係400蚊,真係底到冇人信。包括:
  1. 深層特效水嫩補濕霜370ml,外面賣350ml ge都要350蚊,而DFS賣ge板本係375ml,多左25ml,真係好底。而且佢ge保濕效果好讚!

  2. 之後就係同系列ge eye gel,夏天用係ok ge,但係冬天用有點不夠力,不如all about eyes的好用。

  3. 亦係同系列的保濕噴霧,好小用,因為味道有點怪怪的,不如nu skin的NAPCA好。放係set裝上面的係新出的mascara,可用溫水卸,好方便,現在日日用。塗後效果令人滿意,而且係好防水的,我試過用左呢枝mascara之後喊左半個鐘,但係一D都冇溶到,真的很不錯ne!

最近又新買左CLINIQUE的2號爽膚水,其實用完nu skin的爽膚水後,我買左KIEHL'S藍色系列的收斂水,控油效果超好(基本上整天都不用再用面油紙),但無奈佢同我深愛的深層特效水嫩補濕霜不合,塗完KIEHL'S的收斂水再塗深層特效水嫩補濕霜後,會推出很多小粒,櫃姐話係因為深層特效水嫩補濕霜入面含油份所致,因此只好買CLINIQUE的2號爽膚水(但係唔係咁好用)。

用完CLINIQUE以後我諗我會轉用一整set KIEHL'S藍色系列再加CLINIQUE的深層特效水嫩補濕霜組合(因為太好用,又平,而且可以係上左妝ge面上度塗,加強保濕,好方便)!